BORIGINAL DOWN UNDER

De hilarische avonturen van Ingeborg Down Under

tiki comes into the world
Lilypie Baby Ticker

woensdag, maart 17, 2004

BEHOUDEN VAART TANTE NEL

Vandaag ontving ik het intens droevige nieuws dat mijn tante Nel is overleden, afgelopen zondagavond, zomaar, ineengezakt op straat en weggerukt uit ons midden. Reanimatie mocht niet meer baten en de wereld neemt afscheid van iemand die voor velen erg veel heeft betekend, waaronder ik zelf.
Het voelt als verschrikkelijk oneerlijk en de enige gedachte die me troost is dat ze niet of amper heeft geleden en dat het heel snel is gegaan. Daarbij geloof ik en hoop ik dat ze op een mooiere en vredige plaats is nu, bij haar moeder, broer en andere dierbaren die het aardse leven al eerder hebben verlaten.

Ook via deze weg wil ik mijn Oom Karel; m'OoMpIe, héél héél veel sterkte toewensen met het verlies van deze bijzondere, warme en liefdevolle vrouw met heel groot hart. Ook mijn nichtjes Ineke en Joke, uiteraard ook Leen, en de kleinkinderen Kim, Tom en Chris, die hun oma moeten missen. Ook mijn vader, mijn broer, tante Corrie en Oom Adrie, tante Lucy en Oom Jan uiteraard ook de rest van de familie en vrienden wil ik heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies.

Ik heb vandaag de verzekeringsmaatschappij gebeld en terugkeer naar Nederland wordt onder deze omstandigheden niet vergoed. Helaas kan ik het niet betalen om terug te komen, ook al wil ik het nog zo graag.
Weet dat ik in mijn hart bij jullie ben, ook al ben ik er niet fysiek en jullie verdriet en het afscheid deel.

Lieve tante Nel, ik zal je heel erg missen...