BORIGINAL DOWN UNDER

De hilarische avonturen van Ingeborg Down Under

tiki comes into the world
Lilypie Baby Ticker

zondag, oktober 31, 2004

INGEBORG IS BIJNA JARIG




ik neem even de brutaliteit om haar eigen log te gebruiken om haar te feliciteren.
Aangezien het in New Zealand nu ,doordat de wintertijd is ingegaan in Nederland en aldaar de zomertijd, het 13 uur tijdsverschil is...is er een datum grens overschreden.
Lieve Borg, namens velen en mijzelve een prachtige zonnige dansende verjaardag gewenst en moge dit komende levensjaar jou alles brengen wat je wenst.
Heel veel jaardagkussen en lebbers!!!!
Je vriendinnetje uit klompenland, Lydi

5 Comments:

At 8:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ven harte gefeliciteerd en een gezond jaar.
Hoop dat je ook werk hebt gevonden zou het dubbel feest zijn.
Liefs ada

 
At 9:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

IT's your party...je kent het liedje heh meissie.
Omhels je met lange armen..lukt prima:)
Vier het, leef het, voel het, dans het, spring het, lach, grijns, glimlach, taart, slagroom, met kersjes, met rijstevlaai, met een vorkje of zo uit de hand, mag het mooie lentezon zijn voor jou.
Gefeliciteerd mupke, tot gauw..t'is zo dalik, t'is zo moandag.
Lydi

 
At 6:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

Borg,neem er eentje op je gezondheid,id nu middernacht,Proost en nog vele jaren,liefs ada

 
At 10:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Ada en Lydi, bedankt voor jullie lieve wensen. Toen ik gisterenmiddag in een winkelcentrum was om een telefoontje te plegen (onderdeel van de ongoing jobhunt) speelden ze het nummer:"It's my party and I cry if I want to." en Lydi weet wel dat ik dat al heel vaak heb uitgeroepen tot mijn verjaardagslied. Tja, was vast voor mij, want in toeval geloof ik al heel lang niet meer en wie draait dat plaatje tegenwoordig nog ? Ik moest dus even wachten met het telefoontje, want ik moest zo lachen.
Verder heb ik carrotcake gegeten, bij gebrek aan mijn favoriete rijstevlaai. Carrotcake komt op een goede tweede plaats, moet ik toegeven.

Veel liefs, Ingeborg

 
At 1:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

leuk je nieuwe foto's !!
Je ziet er weer TOP uit !!!!
gHans

 

Een reactie posten

<< Home