BORIGINAL DOWN UNDER

De hilarische avonturen van Ingeborg Down Under

tiki comes into the world
Lilypie Baby Ticker

donderdag, maart 03, 2005

Leaving Down Under...See ya mate !

Mijn laatste blogje vanaf de andere kant van de wereld. Trouwe fans hoeven niet geschokt te zijn, want ik blijf wel bloggen natuurlijk. Ik heb nog wat inhaal verhalen en ik begin heel binnenkort aan het grootste avontuur van mijn leven: Het Mamaschap.

Zometeen vertrekt mijn vliegtuig vanuit het warme Sydney aan de vooravond van de Mardi Gras. Voor diegenen die het niet weten: De Mardi Gras is een gigantisch gay festival. Jammer dat ik dat net niet meemaak, want dat had me wel helemaal te gek geleken. Maar enfin, in Nederland is het koud heb ik begrepen, maar ja, wame chocomel en drie paar sokken en ik kom een eind. Onderstaand mijn vluchtschema en tot daluk war jong !


The Opera House in mooi Sydney; 26 graden vandaag !
Boven nul uiteraard.

Vluchtschema:

Datum: 03-03-2005
Van Sydney Australie naar Bangkok Thailand
Vluchtnummer: QF 10
Maatschappij: Qantas
Lokale vertrektijd: 17:55
Lokale aankomsttijd: 22:55



Datum: 04-03-2005
Van Bangkok Thailand naar London Heathrow (U.K.)
Vluchtnummer: QF 10
Maatschappij: Qantas
Lokale vertrektijd: 00:30
Lokale aankomsttijd: 06:25



Datum: 04-03-2005
Vluchtnummer: KL 1002 T
Van London Heathrow naar Amsterdam Schiphol
Maatschappij: KLM Lokale vertrektijd: 08:40
Lokale aankomsttijd: 11:05



Nederland
Voorspelling voor vrijdag:
Half bewolkt met sneeuw max 0° C - min -6° C
windrichting Z - windkracht 4

Mag ik nu huilen ?